Pizza.nu

Jag hörde talas om en sida som heter pizza.nu. Jag tyckte att den var värd att testa. Idag efter jobbet var det dags.

Först gick jag in på www.pizza.nu


Här väljer man stad.

Välj stad och gå vidare.

Då kommer du hit.


Här väljer du en pizzeria nära dig, eller någon som kör ut till ditt område. Jag valde en pizzeria som hade utkörning. Jag hade ju trots allt jobbat idag och var dödstrött. Vill du hämta pizza själv går ju det också bra. Du kan beställa och betala direkt på nätet.



Hela menyn finns på nätet. Bara att välja och vraka. Ca 1 timme senare står det ett pizzabud och ringer på din dörr.

Grymt enkelt och skönt.

Ps. Glöm inte dricksa pizzakillen.

Kommentarer
Postat av: Maria på MIKU

Hej!

Vilken käck idé!

Undrar när det kommer till Tjörn?

:-) Vill du se ett hjärtligt recept på hallonsmoothie? Varmt välkommen in till min nya blogga,

Mvh Maria - en nybloggare

2009-01-08 @ 17:30:45
URL: http://pratmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0