Evas Paley

Idag var jag och fikade med min kompis på Evas Paley. Där har dom stans absolut godaste cheesecake. Jag valde mellan mango, blåbär och hallon. Det blev tillslut blåbär. Till det fick man hallonsås och grädde. Men nyttig som jag är så valde jag bort grädden.
Den var himmelsk god. Botten på kakan smakade lite pepparkaka och själva kakan var krämig och god. Hallonsåsen smakade nyplockade hallon. Till det tog jag en vanlig svart kaffe och allt som allt betalade jag 60 kronor.

Det var absolut prisvärt.

Har ni inte testan cheesecake på Evas Paley borde ni springa dit fort som bara den och äta. Ni kommer absolut inte ångra er.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt med lite tips !!!

2008-10-17 @ 17:12:59
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0